Pageviews past week

Friday, February 4, 2011

“Miracle Cloth”


For sure,ubay-ubay na ninyo ang nakahupot sa “Miracle Cloth” gikan ni Madam Lily Go Dequito. Kini tungod kay sukad namantala ang istorya niini, sa Tingusbawan (sa page5 niining Banat News) niadtong Lunes, wala nay puas ang mitekang diri’s office aron mangayo sa maong “gasa.”
As in nahugyaw gyud ko kay niadtong Martes sa hapon, diha gyuy miari diri nga gikan pa gyud sa Mantalongon, Dalaguete. Layo-layo pud gyud iyang byahi. Adto pung Lunes sa hapon, diha puy duha nga gikan sa Danao, City, diin nila pa  ala una sila nakabasa og Banat News, ug damtan og duha ka oras, diri na silas opisina nagtikaw-tikaw. Diha puy mga taga Talisay, Carcar, Naga ug daghan pa, nga nangayo pud og ilang ipadala sa ilang mga kabanay sa Leyte ug Negros.
                Karon duna lang koy gamay nga katin-awan ha. Diha man gud toy taga Lapulapu man tingali to nga miingon nga isagol matud pa nila ang miracle cloth sa lana aron himuong haplas. Diha pud toy naghisgot nga butangan matud pa nila og tubig ang cloth aron ilang mainom para sa internal ailment. Pwes, ang reaksyon ni Madam Lily nga nahinabi nako last Monday night mao ni: “Ayaw uy. Mao bitaw na nga gitawag og miracle kay dili na kinahanglan og lana Hugaw pa lang ang tubig, kita maoy mapasanginlan hinuon. Ipatong ra gyud na siya sa unsay nagsakit.” Oh klaro na ha? Pakpak!
                Dear OkRyanians, sa mga nakadawat mao gyuy gibalik-balik na og ingon nga  pag-ampo gyud mo sa Ginoo nga mamaayo mo sa unsa man gani ang inyong balatian, ayaw mo pagsalig sa miracle cloth lang. Mao pud nay baruganan ni Madam Lily dear OkRyanians. Ang akong punto mao nga bisan pa og ipapilit na ninyo sa inyong lawas sulod sa 48 years, kung huyang ang inyong pagsalig ug pagtuo sa Ginoo dili gyud na mahupay inyong mga balatian. Okay?
                I suggest pangumpisal pud mo kay naa rabay mga balatian nga caused by our sinfulness. Yes mutuo gyud ko ana nga naay mga sakit nga hinatag sa yawa tungod kay naa man gyuy mga gutlo sa atong kinabuhi nga bation ta og kahaw-ang, feeling nato kapoy kaayo atong lawas ug wala tay gana sa kinabuhi. Suwayi og kumpisal ug puy-i ang maong gasa diha sa imong inadlaw-adlaw nga pagkinabuhi dib a bation ka og kahupay sa imong kasingkasing. Ako witness gyud ko ana kay kung mataod-taoran gani like five months nga dili ko ka kumpisal daghan kaayo ko og pamation sa lawas uy---maglabad akong ulo, sakit ako likod, dali rako hilantanon, maglisod ko og ginhawa. Bahala og dili mo mutuo, (pero mas maayo nga mutuo mo kay dili man gyud ko mamakak kutob sa mahimo..hehehe), basta kay ako daghan na kaayong higayon nga mukalit lang ko og kaayo inig kahuman og kumpisal. As in inig human gyud murag sabligan og bugnaw nga tubig akong nawong, unya panington ko, nya maayo dayon ko. Yehey!
                Speaking og mamaayo, kaduha na pud ko naayo sa miracle cloth. Permiro kay misugmat akong sinusitis og alas dos sa hapon, gisigi nako og patong ang cloth sa akong ilong, damtan og duha ka oras mi-arang-arang akong paminaw, ug pagka alas otso sa gabii nawala na. Diha puy nalunhat og maayo akong piang sa dughan liwas sa Sinulog naglisod na gyud ko og ginhawa, ping-ot pa gyud akong ilong---lain gyud kaayo akong paminaw. Hala ka, nakahinumdom ko sa cloth naa diay sa akong bulsa, akong gibutang sa akong dughan, wala ray five minutes nawala gyud akong sakit after ko gipaningot. As in ingon ato ka paspas. Pakpak!
                Pero dear OkRyanians kung dili man gani mo maayo sa una, ikaduha, ikatulo ngadto na sa ika-10 ka higayon ninyong gamit sa cloth, ayaw mo pagpakawala sa paglaom tungod kay gisukod ra sa Ginoo unsa ka lig-on ang imong pagtuo ug pagsalig diha Kaniya. Ug siguro, dili pa limpyo ang imong kasingkasing ug hunahuna, hinungdan walay nahitabo nimo. It’s all about your faith. It’s all about Thy will!

No comments:

Post a Comment